Ad

Ahad, 4 November 2012

Ustaz Azhar Idrus Di Astro Oasis

screenshot dari hengpong kawang..


Assalamualaikum dan salam sejahtera kengkawan semua,

Alhamdulillah..akhirnya setelah melalui berbagai rintangan dan halangan.. UAI akan mula bersiaran di Astro Oasis dalam program bertajuk Kemah Keming Ustaz Azhar Idrus pada 13,14 & 15 November 2013 ini pada pukul 7.30 malam.

Jadi jangan lepaskan peluang keemasan ini untuk menonton kuliah dari beliau semoga sedikit sebanyak akan dapat dijadikan panduan untuk kita.

Semoga kita akan mendapat manfaat dari program ini.

Wallahua'lam.

Published with Blogger-droid v2.0.9

4 ulasan:

Ain Dzaya berkata...

lepas nie ta payah dah nak kutip video kat u tube..hehew

.*.WiE.*. berkata...

@Ain Dzaya betol2.. hehe..

maszull berkata...

assalamualaikum wie...seronok tengok ustaz beri ceramahnya...:)

.*.WiE.*. berkata...

@maszull walaikumussalam.. mama.. betul tu mama.. ceramah dia memang menarik dan tak membosankan kita mendengarnya.. macam ni lah caranya nak menarik anak2 muda kita untuk dekat kepada agama.