Ad

Jumaat, 26 Oktober 2012

Ibadah Korban

mooo.. aku mati dalam imannnn..
kerja2 melapah sedang dijalankan..
dah hampir selesai.. gotong royong cepat siap..
Sempena Hari Raya Aidiladha ni tentu korang semua pun sibuk juga kan.. tak kira lah.. sibuk bergotong royong melapah lembu atau sibuk melihat orang sembelih lembu.. jangan sibuk buat benda yang tak berfaedah sudah..

Hari ni Wie pun terlibat sama dalam program korban di kampung Wie.. Alhamdulillah.. program telah berjaya dilaksanakan dengan jayanya.. berkat gotong royong dan muafakat sesama penduduk.

Dua ekor lembu telah berjaya dikorbankan dan semoga mereka yang melakukan ibadah korban ini akan mendapat keberkatan di dunia dan akhirat. Amin.

Wallahua'alam bissaw'wab..
Published with Blogger-droid v2.0.9

6 ulasan:

maszull berkata...

assalamualaikum wie...semuanya mati dlm korban n bakal ke syurga kan...:)

azmnor berkata...

Salam kenak wie...
wah banyak buat korban ker..

Ain Dzaya berkata...

serryess kepala lembu yg dipancung tu sangat menakutkan..huhu

.*.WiE.*. berkata...

@maszull wa'alaikumussalam.. mama. insyaallah.

.*.WiE.*. berkata...

@azmnor salam kenal azmnor.. hehe.. saya tak buat korban.. cuma tolong2 jer..

.*.WiE.*. berkata...

@Ain Dzaya nasib baik kepala lembu.. kalau kepala orang.. mau pengsan tengok..