Ad

Isnin, 28 November 2011

Cuti Sekolah, Hujan dan Pengantin..

Salam Maal Hijrah buat semua..


Cuti sekolah dah pun bermula dan musim tengkujuh pun bermula dan.. musim orang kawin pun bermula.. hehe.. apa aku merepek ni.. bukan aku yang kawin ye..


Jadi apa kaitannya antara cuti sekolah, hujan dan pengantin ni??.. rasa aku ada.. yelah.. time cuti sekolah ni lah orang akan berduyun-duyun untuk buat majlis perkahwinan dan kebetulan pulak musim hujan.. hehe.. memang pandai yer pengantin pilih masa.. yerlah musim-musim hujan ni.. sejukkkk.. hehe.. tu yang bunting pelamin nanti tu.. 


Dan time cuti sekolah ni juga sepupu aku ada yang melangsungkan majlis perkahwinan.. Tahniah di ucapkan buat Farah Wahida & Aziharikman.. semoga berbahagia dan kekal ke akhir hayat. Amin.








encem kan pengantin..

Jeling-jeling pandang-pandang.. hehe..

Abang sayang suap.. mmm..

Pelamin.. hehe.. rasa nak naik jer..

Makanan marveloussss!!! Sedappp!!!





1 ulasan:

ainol akasyah berkata...

ouh handsome sang pengantin..errr bile la sy nak kawen nie..

Kawan kite Dah Kawen..Kite bile nak kawen ?