Ad

Khamis, 1 November 2012

BR1M 2.0



Seperti yang korang semua dah sedia maklum, kerajaan bersetuju untuk meneruskan pemberian Bantuan Rakyat 1 Malaysia @ BR1M 2.0. 

Bagi penerima BR1M yang sedia ada tidak perlulah lagi mendaftar semula dan untuk pemohon baru yang layak korang bolehlah mendaftar secara online DISINI atau pun secara manual dengan mendownload borang DISINI, lepas lengkapkan borang bolehlah hantar ke cawangan LHDN yang berdekatan.

Kalau korang nak tahu korang layak tak untuk memohon BR1M ni bolehlah tengok DISINI .

P/S : Selamat memohon, dah dapat nanti bolehlah belanja Wie ye.. hehe..

lepas baca tolong klik kat sini ye kawan-kawan : http://bitly.com/Sf6DZ3

4 ulasan:

maszull berkata...

assalamualaikum wie...seronoknya dapat BR1M lagi...:)

Ain Dzaya berkata...

untuk 21 tahun ke atas je kan...

.*.WiE.*. berkata...

@Ain Dzaya betul tu.. 21 tahun ke atas jer.. bawah 21 tahun kena mintak dgn mak.. hehe..

.*.WiE.*. berkata...

@maszull wa'alaikumussalam mama, seronoknya.. boleh buat gi jalan-jalan nanti.. hehe..