Ad

Isnin, 12 November 2012

Majlis Perkahwinan Bro Framestone - Selamat Pengantin Baru Bro!!!

Alhamdulillah.. hari ni Wie dan famili telah menghadirkan diri di majlis persandingan blogger otai "Bro Framestone".. Majlis di sebelah pihak perempuan yang kebetulan dekat bebenor dengan rumah Wie.. jalan kaki pun boleh sampai..


Selamat pengantin baru.. Bro Framestone & Iera Kan.


Tahniah dan Selamat Pengantin Baru buat Bro Framestone dan isteri dari Wie sekeluarga.. semoga berbahagia dan berkekalan hingga ke anak cucu akhir hayat.. Amin..


Dah datang.. jangan lupa sain autograph ye..


Kebetulan sewaktu Wie sampai ke tempat majlis pengantin baru nak mula makan berdamai.. ehh.. biar betul!! belum apa-apa dah gaduh dulu ke sampai nak kena makan berdamai??.. opsss.. namanya saja ye makan berdamai.. diorang tak gaduh pun.. happy jer..


sedang makan berdamai..

ni nak potong kek ke nak cincang.. bro..

alolo.. so sweet..


Dan yang paling mengujakan selain dari dapat berjumpa Bro Framestone dan isteri secara live.. Wie juga dapat jumpa dengan blogger otai.. siapa lagi kalau bukan "Ben Ashaari".. memang langkah kanan lah Wie.. dapat berbual-bual dengan Ben..


blogger otai jumpa blogger baru nak jadi blogger.. 

Ben Ashaari & Family.. yg belakang tu Sis Lin..

Selain dari itu.. dapat juga berjumpa dan beramah mesra dengan blogger-blogger seperti  Mama MaszullSis LinLyssa Faizureen dan beberapa orang blogger lagi yang Wie tak berapa ingat nama mereka.. Anyway.. happy sebab dapat berkenalan dengan mereka semua.


antara blogger2 yang dapat Wie jumpa..

bergambar kenangan bersama mempelai..



13 ulasan:

Gen2Merah berkata...

wahhh, syiok laa... dapat terus berkenalan dengan blogger2 hebat... tahniah wie

maszull berkata...

assalamualaikum wie...selamat pengantin baru buat bro kita tu ek...seronok dpt jumpa semua blogger2 n wie sekeluarga....:)

.*.WiE.*. berkata...

@Gen2Merah hehe.. syiokk bah.. best betul dapat jumpa dengan diorang.. semua ramah-ramah.. macam dah lama kenal jer.

.*.WiE.*. berkata...

@maszull walaikumussalam.. mama.. betul tu mama.. seronok dapat jumpa dgn mama dan blogger2 yg lain..

Bro Framestone berkata...

Maaf, masa majlis tak dapat nak berbual panjang...

Rasa macam kita x sempat nak bergambar bersama kan.

Insya'lah if ada rezeki kita akan berjumpa lagi :)

.*.WiE.*. berkata...

It's ok Bro, raja sehari mestilah sibuk..

Dapat jugak la bergambar buat kenangan dengan Bro dan isteri..

Insya'allah ada rezeki boleh jumpa lagi.. dah dekat dah tu.. taman sebelah jer.. apa2 boleh roger..

AkuBiomed berkata...

Saya bercadang pergi majlis di sebelah pengantin lelaki.

haffizmohdnoor berkata...

tahniah bro!XD

.*.WiE.*. berkata...

@AkuBiomed Belah lelaki pun tentu lagi ramai blogger2 yg akan hadir..

Oshin berkata...

wie...maaf ye sebab oshin pon x berapa nak cam wie..nak tegur kang salah sebut nama hahaha ape2 pon selamat berkenalan dan lepas ni mana tau kalau jumpe dah bleh borak cam biasa :D

Mia Liana berkata...

salam kenal ya wie. maaf ya tidak berapa cam bila berada di luar.

lepas ni bolehlah kenal2 ya.. ;)

.*.WiE.*. berkata...

@Oshin tak pe.. Wie pun sama.. lepas ni kalau jumpa insyaallah dah kenal.

.*.WiE.*. berkata...

@Mia Liana salam kenal juga Mia.. tak apa.. Wie pun baru lagi berblogging ni mesti ramai yg belum kenal..