Asal usul nama Pantai Teluk Chempedak

Hari tu aku gi lah bawak famili bercuti ke Kuantan. Ni lah first time aku sampai kat area pantai timur..Salah satu destinasi kami ialah Pantai Teluk Chempedak..




Jakun betul anak2 aku dapat main ombak.. almaklumlah selalu main air kat waterpark jer..



Pagi2 lagi dah terpacak kat tepi pantai kononnya nak menikmati keindahan matahari terbit.



Subhanallah.. indah sungguh ciptaan Allah..



Mak aii!!.. besarnya ketam.. Hehe.. jangan nak percaya ya.. ni aku close-up bagi nampak besar je.. sebenarnya kecik je ketam ni.. alaa.. anak ketam.. hehe..


Ni mamat mana tah .. jakun tak pernah jumpa pasir pantai kot.. hehe..

Kalau korang nak tau camner asal usul nama pantai ni.. korang memang kena gi sini tengok dengan mata kepala kaki tangan korang sendiri.. buat sape2 yang tak berkesempatan nak gi ke sini.. mari aku tunjukkan buktinya..

*
*
*
*
*
*
*

Haa.. ni lah buktinya.. sebab kat sini banyak chempedak!!!! hahaha.. jangan marah aa..









Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Selamat Pengantin Baru Razzaq..

Murid Mati Makan Juadah Berbuka!!!

Segmen | Lulu Caldina terjah blog saya...