Teruk Punya Servis!!!

Hari ni takde aktiviti.. almaklumlah hari tak bekerja.. so dari pagi layan movie..
Mula-mula continue citer Pirates Of The Carribean yg tak abis tengok semalam.. pastu sambung citer Fast & Furious 5.. lepas habis sambung citer Kongsi pulak.. hehe.. lu langsi lu mati.. gitulah lebih kurang tagline dia..

Lepas solat zohor.. perut dah berkeroncong.. pakat anak beranak kita gi makan kat luar lah.. sementelah hari ni birthday Mama so bagi lah dia cuti memasak..

Ingat nak gi BP Mall jer dekat.. sampai-sampai kat trafic light nak masuk BP Mall.. tengok punya sesak kat sana.. jalan masuk sampai jam.. nasib baik takder roti kalau tak boleh sapu buat roti bakar.. at last tukar plan.. terus ke Carrefour.. kat sini pun sesak jugak.. hari ahad lah katakan.. nasib baik senang dapat parking..

Sampai je terus tuju ke tempat Mr Colonel.. hehe.. KFC lah tu.. terus beratur gi order..
ada order yg tak dapat so kena duduk dulu.. tak lama waiter datang hantar order yg tak dapat tadi.. aku tanya mana kid meal untuk anak aku.. dia kata ni lah dia cuma takde kotak jer.. ok lah.. pastu aku tanya lagi toys nya mana?.. baru dia nak gi ambilkan.. fine lah.. mungkin dia terlupa.. dah tu kitaorang pun bismillah.. makan lah.. pastu aku baru perasan.. burger anak dara aku patutnya daging ayamnya double.. tapi ni macam sama dgn burger kidmeal adik dia jer.. huh.. nak komplen pun dah nak abis makan.. ah.. biarkan ajelah dah bukan rezeki agaknya..

Wife aku tapau burger x-meal dia sebab katanya dah kenyang mkn ayam.. sekali bila dah sampai rumah bukak tengok burger yg dibawa balik tu bukan burger x-meal.. tapi burger yg sepatutnya untuk anak dara aku tadi.. haih.. jadi yg salah bagi tadi tu rupanya burger utk x-meal wife aku lah..

Nak marah pun tak gunalah sebab dah sampai rumah.. memang tak ada rezekilah gamaknya.. yg aku bengang tu ni bukan pertama kali aku kena bagi salah barang kat situ.. nampak sangat servis diaorang ni teruk.. ni kalau kena audit ISO sure dapat NC.. nak kena komplen jugak kat ketua kampung ni.. eh.. betul ke.. kat siapa pulak nak komplen yek??

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Selamat Pengantin Baru Razzaq..

Murid Mati Makan Juadah Berbuka!!!

Segmen | Lulu Caldina terjah blog saya...