Makan @ Banafe Village

Semalam aku ke JB ada hal sikit.. pastu teringat satu tempat makan aku baca dalam blog petisuara so aku pun decide nak cuba try lah makan kat tempat ni.


Nama dia Banafe Village, letaknya nun di Jalan Dato Abdullah Tahir, kat pusat bandar. Berdepan dgn bangunan MAA dan Hotel New York. Jangan silap tau sebab kat sini ada 2 Banafe.. yg paling eksklusif tu la dia.




Menu dia punyalah banyak, ada Arab Cuisine, Thai Cuisine, Chinese Cuisine dan macam-macam lagilah.. Pilih punya pilih last-last ni lah pilihan hatiku..






 Untuk Aku.. Arab food.. Mandy Chicken Shishtawook.. ayam grill dengan nasi beriani.. memang sedappp!! air pulak Banafe Special campuran epal, nenas dan laici.. terbaikkk!!!





Wife pulak ambik western cuisine.. Banafe Chicken Chop Special. dia punya sos memang ngam, rasa black pepper dia tak keras sangat.. yang sedang-sedang aje..


Puteri-puteri kesayanganku pulak seperti biasa favorite diorang spaghetti la.. yang ni Pasta Bolognise.




Puteri-puteri kesayangan ku..



Suasana kat situ.. ramai nya orang.. semua bangsa pun ada..

Aku memang suggest kan korang pegi cuba try rasa dia punya masakkan kat sini.. memang tak rugi la.. cuma sediakan jer fulusnya.. haha.. tapi takde lah mahal sangat pun.. sesuai la dengan tempatnya.. So apa lagi.. jom makannnnn!!!!.... 

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Selamat Pengantin Baru Razzaq..

Murid Mati Makan Juadah Berbuka!!!

Segmen | Lulu Caldina terjah blog saya...