Ad

Isnin, 12 September 2011

Cara Menangani Caj Cukai Prepaid 2

selain dari cara menggunakan burung merpati untuk hantar mesej.. ada satu lagi cara lain untuk menghantar mesej roaming atau perayauan antarabangsa..


.

.

.

.

.


ni salah satu cara alternatif untuk hantar mesej ke seberang laut.. mesej dalam botol.. kalau guna merpati takut nanti dia mati kepenatan sebab jauh sangat.. jadi bolehlah try guna cara ni..






...dan boleh juga hantar burung merpati sekali kat dalam dia..






.. tapi jangan pulak hantar awek korang dalam botol macam ni kalau dah tak suka.. tak baik menyeksa sesama insan..



okay.. bersambung ke cara2 seterusnya.. kalau aku ada idea la.. kbaiiii..


17 ulasan:

Nafisah Ruslan berkata...

hahahah.. cara ni paling best! kot ade lanun? memang kena culik dah la :p

asamasin berkata...

terbaik.. :D

hafrawiey ozakawa berkata...

yeahh.u rite...btw...susahla nak cri bnde tuh skrg....

Mizz Yana berkata...

hahaha...mak aih,..taw² awek da jadi ikan duyung..wakakaka...

merpati da jadi merpati golek... hangus kene panas matahari...

tu r skrg ni org tgh sibuk carik alternatif pasal 6% topap tu..

ape kate kite beli pasang public phone kat umah..dpt income... ehehee... :D

nice story fren... :)

Cik Azizah berkata...

kalau mcm tu leh sampai ke..hahaha

.*.WiE.*. berkata...

@asamasin tks

.*.WiE.*. berkata...

@hafrawiey ozakawa pasni leh wat bisnes ternak merpati plk.. hehe..

.*.WiE.*. berkata...

@Mizz Yana bagus jgk cadangan tu.. leh psg 4-5 kat dpn rmh..

.*.WiE.*. berkata...

@Cik Azizah haha.. boleh kot..

H.J berkata...

hoho..sampai ke cara ni..?

Umie Artoqiemie berkata...

pasti berkesan.

msredcheesecake berkata...

Lambat la....

lieynanilaz berkata...

boleh pakai lagi ke cara ni...hoho..

Ahmad Hisyam (Lighta Shadowee) berkata...

jgn dapat kat apek jual botol dh la...

.*.WiE.*. berkata...

@msredcheesecake biar lambat asalkan selamat.. hehe..

.*.WiE.*. berkata...

@H.J hehe.. bergantung pada kdaan cuaca, arah angin dan ombak..

.*.WiE.*. berkata...

@Ahmad Hisyam (Lighta Shadowee) alamat sampai kat kedai recycle lah jawabnya..