Ad

Isnin, 31 Oktober 2011

Pesta Konvokesyen UTHM..

Semalam hujung minggu ni adalah hari untuk berehat dan bersantai-santai bagi mereka-mereka yang bekerja macam aku ni.. tapi kalau dok bersantai jer kat rumah tengok TV dan last sekali TV tengok aku pun tak best jugak..

Kebetulan minggu ni ada pesta konvo sempena hari konvokesyen di UTHM.. dekat jer dengan rumah aku.. jalan kaki dalam 2 jam sampailah..
 
Maka aku pun ajaklah Mrs WiE dan si bungsu gi pesta konvo ni gi jalan-jalan dan cuci mata tengok-tengok apa yang ada kat sana..

si bungsu.. montel tak??

tapak pesta..

masjid UTHM yang tersergam indah..

motorshow pun ada..

perghhh.. nanti keta aku pun nak buat pintu camni..
Mrs WiE & si bungsu..
banyak tu piala!!!

mau pekak kalau naik keta nih..

lip.. lap.. lip.. lap..



dah macam kereta berhias pulak..

siap ada tv lcd lagi..



3 ulasan:

SoLy SoLicious berkata...

hamboi.kereta canggih yg amat

IBU GEBU berkata...

best jugak sesekali dapat tgk motorshow...

BeloG MTT berkata...

Kemain canggih ^^"