Ad

Jumaat, 19 Ogos 2011

Beruang Kutub Pun Sakit Gigi

Al kisahnya bukan manusia jer mengalami sakit gigi ni.. di Svalbard, Norway, seekor beruang kutub telah menyerang dan menyebabkan kematian seorang pelajar sekolah dan mencederakan empat orang yang lain sewaktu mereka sedang berkhemah.


Oh! Help me!!!!!!!!




Laporan autopsi mengatakan bahawa gigi taring haiwan berkenaan reput teruk sehingga urat sarafnya terdedah menyebabkannya berang serta tidak dapat memburu makanan seperti kebiasaannya.


Akibat kesakitan dan kelaparan yang amat sangat telah menyebabkan haiwan tersebut hilang pertimbangan (aku agaklah..) dan telah menyerang pelajar-pelajar malang yang sedang berkhemah itu.. dilaporkan gigi haiwan tersebut sangat eruk sehinggakan serpihannya melekat di tengkorak salah seorang mangsa tersebut..


Moral of the story : Rajin-rajinlah gosok gigi ya adik-adik.. untuk mengelakkan gigi anda rosak..

6 ulasan:

miss m berkata...

mungkin betul beruang tu tensen...cian dia..huhuhuhu

Kami@Saya berkata...

klu org yg sakit gigi jadi ape la ntah..

Arbi berkata...

ak pernah tampar member sebab buat lawak masa aku sakit gigi..sian dierrr..

.*.WiE.*. berkata...

@Arbi haha.. nasib baik tak tercaut gigi dia ko tampar..

.*.WiE.*. berkata...

@miss m takder lah.. berus gigi dia dah kena ambik buat berus jamban..

.*.WiE.*. berkata...

@Kami@Saya aku tau ko jadi apa.. jadi marah lah.. hehe..