Blog Pilihan Saya Ialah...

Assalamualaikum,


Sambil-sambil menonton the transporter kat tv ni, aku nak listkan 10 blog yang menjadi pilihan hatiku dari segmen Bro Ben petang tadi.


Blog-blog yang menjadi pilihan hatiku ialah...



dia merupakan yang pertama pilih blog aku sebagai blog pilihan dia.. hehe.. warna tema kita samalah.. grey.


Walau jasad kita terpisah jauh.. namun hati kita selalu dekat.. lirik lagu aishiteru kan cikgu?? belog yang banyak bunga-bunga..


blogger senegeri dgn aku..dia pernah datang blog aku komen.. sory lah mama kalau saya jarang komen blog mama.. selalu baca jer..


seorang guru yang memiliki kereta kancil merah hati dari tawau.. tempat kelahiranku.. alamak kantoi sudah.. selalu rajin komen kat blog aku..

5. H.J

blog yang background hitam itu menawan kau memang da bomb.. selalu rajin datang komen kat blog aku jugak.. banyak info blog dia ni..


Cantik template blog dia hitam dan pink.. aku suka gaya penulisan dia yang santai.


Blog yang berwarna pink dgn entry yang simple.. senang nak baca.. i like..


Salah satu blog yang aku follow.. banyak informasi berguna kat sini..

9. CX

Aku suka blog ni sebab banyak info yang menarik.. backgroung hitam itu menawan..


Ni blog bakal cikgu yang aku follow.. suka baca cerita-cerita coretan dia..


Ok, ni antara blog-blog pilihan aku.. kalau ikutkan banyak lagi yang aku nak catit tapi mata aku dah separuh nak pejam.. karang tak bangun sahur pulak..


Lepas ni aku cadang nak masukkan korang dalam bloglist aku.. Insyaallah..


Selamat bersahur semua...






Ulasan

Kancil 8349 berkata…
Nasib Kancil melakukan aktiviti blogwalking pagi nie...kalau tak, ndak nampak entri kamu nie...hish2x...kalau iya pun bagitaulah empunya blog jadi pilihan kamu...(macam emo plak)...

apapun terima kasih kerana memilih blog Kancil menjadi blog pilihan kamu...
maszull berkata…
salam...thanks Wie sbb pilih blog mama yg biasa2 ni...

apa2 pun selamat berblogging yer...:)
Hafizin Jamil berkata…
aha..terima kasih bro pilih blog aku..appreciate that..
Sunah Sakura berkata…
thanks ye sebab pilih blog saya~ teruskan menulis~ :)
cikgu berkata…
haha..kancil emo...dia busy tu..cam smlm cf busy gak..pas post entry, mlm br smpt bgtau blogger pilihan tu...anyway, thanks ya!
CXopportunities berkata…
tqvm sudi plh blog cx ye :) sgt tk sgka ad yg sudi plh :')
Unknown berkata…
pengsan bace

mekasih banyak

ngis guling2 kt sini lak
terima kasih sebab pilih belog saye,,hehehe
Syafiqa berkata…
Salam ramadhan, BLOG ANDA TELAH TERPILIH! kenapa? jom tengok, tapi sorry la lambat pulak :P
CXopportunities berkata…
cx dtg sini sj terjah kasi flashback :) rindu kwn2 lama hihi

Catatan popular daripada blog ini

Selamat Pengantin Baru Razzaq..

Murid Mati Makan Juadah Berbuka!!!

Segmen | Lulu Caldina terjah blog saya...