BEN ASHAARI AJAK PILIH BLOG


Assalamualaikum dan salam sejahtera buat kawan-kawan blogger semua. Hari ni saya nak cerita sikit tentang blog saya ni. Nama blog saya WiE.. ni kira nama manja saya lah.. hehe.. so korang bolehlah panggil saya Wie. Tagline saya "I'm not special, I'm just limited edition".. sebabnya saya adalah saya.. jadi limited lah tu.. Blog ni masih dalam kelas tadika lagi so harap maaf la kalau nampak tak menarik sangat.. Insyaallah akan di upgrade dari masa ke semasa..


Saya create account blog ni dah lama.. thn 2009 kalau tak silap.. tapi tak aktif.. buat 1-2 post pastu tinggal.. dlm bulan 5 thn ni tergerak nak aktif semula selepas mendapat inspirasi dari blog Bro Ben.. kira idola lah ni.. selain dari Cik Epal, Hanis Zalikha & Liyana Lunia. Bermula dari situ lah saya cuba utk mengupdate blog saya sekurang2 nya sekali sehari..


Motif utama saya berblog ni utk menambah kawan-kawan dia alam maya selain dari mengisi masa lapang..( ada ke masa lapang?? )..


Saya rasa blog saya ni patut dipilih sebagai blog yg patut disinggah setiap hari kerana dalam blog saya ni boleh kata macam-macam pun ada.. ada informasi, hiburan, jalan-jalan cari makan dsb.. so pendek kata banyak benda korang boleh dapat dari blog saya ni..


Kepada sape-sape yg nak join segmen ni.. boleh lah klik kat SINI ya..

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Selamat Pengantin Baru Razzaq..

Murid Mati Makan Juadah Berbuka!!!

Segmen | Lulu Caldina terjah blog saya...