Ad

Selasa, 19 Julai 2011

Wanita Tetapi Lelaki.. Dunia.. Dunia..

Dalam berita TV3 mlm tadi ada berita mengenai seorang lelaki yang nak transform jadi perempuan.. apa nak jadi lah dunia hari ni.. ni mesti kes banyak sangat tengok cerita transformers ni.. kalau nak tukar jadi robot ok gak.. leh tolong selamatkan dunia.. hehe..


Al kisahnya dia mohon kepada mahkamah untuk menukar nama dan jantinanya dan setelah ditimbang tara oleh tuan hakim yang bijaksana maka permohonan itu pun ditolak. 


Dah Allah jadikan kamu tu lelaki yang menggatal nak jadi perempuan tu apasal??.. kesian perempuan2 kat Malaysia ni.. dah lah bilangan diorang lebih ramai dari lelaki.. yang si mamat ni pulak nak menambah2 bilangan..


ni lah pic minah tu.. eh.. mamat tu.. cun ke?? lu pikirlah sendiri..



1 ulasan:

Santri T.P.I.N.I berkata...

al fatihah buat ashraf...dah meninggal dia semalam.