Ad

Isnin, 4 Julai 2011

Ibu nak bersalin maut dalam perjalanan ke hospital..

Pagi-pagi lagi dah baca berita yang menyayat hati ni, sedih beb.. 


Seorang ibu yg sedang sarat mengandung yg dalam perjalanan ke hospital 
untuk bersalin menaiki ambulan telah terbunuh bila ambulan yg dinaikinya 
terbabas akibat mengelak seekor anjing dan telah melanggar sebatang pokok..


Yang menyedihkan wanita ini mengandung anak kembar dan anak nya 
juga tak dapat diselamatkan. 


Aku tak dapat nak bayangkan bagaimana terseksanya dia,
dahlah sakit nak melahirkan, kemalangan pulak tu.. 


Kalau nak baca cerita selanjutnya korang bolehlah baca kat SINI

Tiada ulasan: