Suami Ugut Bunuh Isteri Minta Baju Raya

Haih,, apalah nak jadi dengan dunia sekarang ni.. belum pun puasa dah ada cerita isteri kena pukul dan di ugut bunuh hanya kerana si isteri minta dibelikan baju raya baru..


Sepatutnya benda2 camni tak jadi isu yang besar kalau suami dan isteri tu bermuafakat dan saling berbincang. Ni baru pasal baju raya jer dah berkelahi dan bertinju.. belum lagi bab kuih raya, langsir raya, sofa raya dan yang fofuler.. balik raya..


Dalam kes ni sepatutnya si suami pun tak lah boleh belasah si isteri tu sampai lebam2 camtu.. time "nak" bukan main lagi manis ayat..


Si isteri pun jangan lah mendesak sangat.. setakat baju raya.. tak mati pun kalau tak beli yang baru.. bersyukurlah dengan apa yang ada.. nak minta pun tengok lah kemampuan suami tu.. mungkin waktu dia minta tu timing salah.. suami memang tengah kering.. tu yang naik hangin tu..


Apa pun.. untuk kerukunan rumahtangga korang bolehlah tengok di sini PETUA KERUKUNAN RUMAHTANGGA .


Siapa2 yang nak tahu lebih lanjut boleh baca di sini Harian Metro : Ugut Bunuh Isteri Minta Baju Raya .




Selamat berhujung minggu semuaaaaa....





Ulasan

AsyieqiN Rkey berkata…
takyah kawen pon bgs kan kalau camnie..ehhe
Mehmet Wie berkata…
rugi woo tak kawen.. hehe.. cuma kenalah cari psgn yg serasi, memahami diri kita dan boleh bertolak ansur.. kalau dpt couple yg blm apa2 dah control segala dan pns baran.. baik lupakn jer lh..

Catatan popular daripada blog ini

Selamat Pengantin Baru Razzaq..

Murid Mati Makan Juadah Berbuka!!!

Segmen | Lulu Caldina terjah blog saya...